Sunday 22 November 2015

Three.

Once upon a time there were three happy little girls. Than they grew up and become a Fabulous!
No, they are not some top models from Milano or New York, well maybe just for me they will leave everyday obligations and stand hours and hours in front of my camera. But there si more behind these pretty little faces and more you get to know them the more you realize how precious they are.
One sunny morning in November, destination Belgrade, models Teodora, Anđelija and Mirjana. Enjoy!!!





2 comments:

  1. Top top. Sta reći? Očaran sam. Modelima kao i post produkcijom. Predlažem sesiju u tamnijem ambijentu sa misterioznom notom uz pokušaj ukazivanja onih hladnijih osjećaja.Možda ova gospođica sa desna na prvoj fotki. Koliko sam primjetio sve fotografije (u 2015) su ti vividne i odaju pozitivne vibracije. Prelistao sam par stranica i nisam našao ništa što bi iskazivalo neku mnogo ozbiljniju notu, naime vrlo lijepo iskazuješ dobre osjećaje kroz svoje shotove.

    Ali smatram da bih se vi gospođice Tejodora mogli poigrati, uz ovako dobru post produkciju, sa nekim fotkama koje iskazuju tamniji spektar osjećaja u možda potencijalno creepy ambijentima. Pored tog pojedini setovi izgledaju kao fotografije za reklamu odjeće. I siguran sam da biste mogli da napravite portofolio i budete fotograf za neki lanac butika. Što je svakako pozitivno. Samo ukazujem da bih, lično ja, kao novi fan, želio vidjeti setove sa jačom i sirovom emocijom od vas i vaših modela!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na ovako iscrpnom komentaru, jako mi je drago kad vidim da neko odvoji svoje vrijeme i pogleda moje fotografije, to mi je podstrijeh za dalji rad i stvaranje. Svakako ću razmisliti i o tvom prijedlogu, hvala još jednom!

      Delete